torstai 24. kesäkuuta 2010

Leppoisa kesäpäivä

Aamu herätys oli järkyttävä, olisin halunnut nukkua, mutt Anna jatkoi itsepintaisesti "Äiti anna muroja"- mantransa, kunnes nousin ylös. Kohta puolin soitti Tiina kysyäkseen, miksi soitin eilen. Kuka soittaa vähän yli kahdeksan, eihän mun aivot edes toiminut niin aikaisin. Hän arvelin minuun olevan hereillä, no olihan minä...mutt silti...

Miksikö olin niin järkyn väsynyt, koska aamulla sängystä löytyi niin Anna, kuin Mattiaskin ja minä olin ilmeisesti niin väsynyt, etten älynnyt viedä heidät takaisin omin sänkyihin, vaan yritin epätoivosesti saada nukuttu edes pienen hetken.

Mutt joo, kerroinhan mä sitt lopulta Tiinalle miksi soitin, aattelin tulla puistoilemaan Hyvinkäälle ja niin me sitten sovittiin, ett nähdään puistossa ja siellä meillä olikin sitten oikein mukava,Taina ja Benjaminkin tulivat mukaan. Anna löysi aika nopeasti leikkikaverin, Venla nimisen tytön. Vaikka heillä oli reilu vuoden ikäero, heillä oli tosi kiva keskenään.

Puiston vieressä on suihkulähde ja sekin oli kiva tuttavuus, oli kiva juosta sen ympäri ja pysähtyä välillä kastaman kädet veteen :D Sitten jatkoimme matkamme Heseen.

Samalla reissulla tilasin autolle huollon, niin Jaman ei tarte enää kiukutella mulle asiasta. No onhan se tietysti hyvä huoltaa auto ajoissa, mutt jos ei ole rahaa eikä aika, se ei mun mielestä ole se prioriteetti numero yksi!

Juhannus siivous sai tänään unohtua, ei ne sotkut mihinkään karkaa. Mutt lapset saivat laittaa teltan pihalle ja nyt siellä nukkuu Anna, Benjamin ja Taina.

Toteutin tänään myös Benjaminin yllättävän toiveen, mutt se on vielä salaisuus...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti