perjantai 6. elokuuta 2010

Anteeksipyyntö

Maanatai 2.8.2010

Koko päivä väsytti, mutta kun Jama tuli kotiin piti heti lähtee käymään pankissa hakee mun masteri, sen jälken vielä kaupaan ruoka ostoksille.

Ruuan laittoa, perheilta :)toiminta oli ulkopeleja tällä kerta se sitten oli sulkista, Anna ja Mattias toivat oman vaikeus asteensa, varsinkin Mattias, joka karkasi vähäväliä pihalta.

Tunnelma muutui, kun Jama osui aika kova Benskua vartaloon ja se ei pyytänyt anteeksi, ei vaikka mä sanoi, vaan veti koko jutun leikiks!!! Mä vetäydyi pois pelistä sillä mä en todellakaan voinut ymmärtää sellaista.

Lopulta mä menin sisään. Kun lapset ja Jama tulivat lopulta sisälle, Jama lopulta pyysi Benskulta anteeksi. Mutta silti mun on kauhean vaikea ymmärtää, että niin helposta asiasta tuli niin suuri ongelma. Se oli vahinko ja me lapsillekin aina toitotetaan, että vahingonkin jälkeen pitää pyytä anteeksi, niin sitten aikuinen ihminen heittäytyy hankalaksi.

Hyvä ruoka parempi mieli, pelasti loppuillallan tarjoiluna meillä oli 10 litra herneitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti