tiistai 3. elokuuta 2010

Parisuhdesotkuja

Lauantai 24.7.2010

Aamu alkoi mukavissa merkeissä, lähdin kauppaan hakee maito, mutt teinkin koko viikonlopun ostokset. Syötin aamupala leppoisissa tunnelmissa, Jama lähti Lopelle työmerkkeissä. Palattuaan ehdotin, että kävisimme Happosilla hakee se kerrossänky, josta se sitten veti herneet nenää ihan käsittämättömästä syystä. No ei haettu, eikä tehty mitään muutakaan.

Sitten soitti Kami, halusi tietää mun mielipide heidän parisuhde ongelmiin, sanoin että mun on vaikea ottaa kantaa tilanteesen, koska en tiedä kaikkia faktoja. Mutta sanoin, että mun mielestä parisuhde pitäisi perustua rehellisyyten, avoimuuten ja sitoutumisen, jos jokin näistä mättää niin ei siinä rakkauskaan pelasta suhdetta. Lupasin jutella Paulin kaa.

No Pauli suuttui mulle ja löi luurin korvaan, koska mä sanoin, että mikään suhde ei voi perustua sille, että toinen muuttuu/parantuu ongelmistaan.

Illalla Kami ja Pauli soittivat uudestaan, sanoin että heidä pitä ottaa breikki ja vaikka viikko tai kaks ja sitt miettii parisuhdettaan uudestaan, sanoin myös, että pitä lakata piirtä piruja seinään, mitä jos kuvitelmillaan ja elää tätä hetkeä. Sanoin, että he ajavat toinen toisensa ja itsensä panikkiin noilla kuvitelmillaan. Niin ja Paulille sanoin, että jos Kamilla ei halua olla parisuhteessa, häntä ei voi pakottaa siihen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti